Ugrás a fő tartalomra

Visszatérő érzések I.

        Egy kisebb szülinapi kerti partin vagyunk, ahol Pannit ünneplik a barátai. Vannak lányok és fiúk is, mégis a lányok vannak többségben. Mivel nincsenek sokan így Panni be tud mutatni mindenkit egymásnak a jobb hangulat kedvéért. Legelőször a legjobb barátnőjét, Hannát mutatta be a társaságnak, majd mikor a fiúkra került a sor, az elsők között mutatta be Rudit, egyik távoli, de számára annál kedvesebb rokonát.

Rudi illedelmes volt így külön bemutatkozott mindenkinek, mielőtt Panni bemutatta volna őt. Legutoljára maradt Hanna, akinek egyből felcsillant a szeme a számára új fiút megpillantva és mikor bemutatkozott akkor érzett valami különös érzést Rudi iránt. 

Nagyon jó hangulatban telt Panni szülinapja, mindenki nagyon jól érezte magát, különösen Hanna, aki megismerte Rudit és jóban lettek. 

A megismerkedés után Hanna titkon megkedvelte a jóképű fiút, akivel egy ideig minden nap beszéltek, tartották a kapcsolatot és az gondolta, hogy Rudi is jobban kedveli őt az átlagnál.

Panni szülinapja után először találkoztak kettesbe. Hanna izgult, sok minden járt a fejében Aj mit vegyek fel?! Nincs mit felvennem. Ez egy szimpla találkozás, ahol megiszunk egy üdítőt és közben jót beszélgetünk. Különben is már ismer nincs miért izguljak.

A parkban találkoztak.

-Szia Hanna, rég láttalak! - köszönt Rudi illedelmesen.

-Szia. - köszönt vissza, Hanna halkan, kicsit döbbenten. Három hét az nem is volt olyan rég, csak nem hiányoztam neki.. Gondolkodott el és elmosolyogta magát.

-Akkor mehetünk a megbeszélt helyre?

-Persze. - mondta, kiszállva a gondolataiból.

Elindultak és útközben beszélgettek, alig öt perc múlva már a teraszon ültek egymással szemben, limonádét szürcsölgetve.

-Tudod Hanna..

-Igen, mi az? - nagyon izgatott lett.

-Eddig azt gondoltam, hogy nem létezik fiú-lány barátság, de megismerve téged elmondhatom, igen is létezik, egy nagyon jó barátra találtam a te személyedben. - rámosolygott Rudi a lányra.

-Azt hiszem, én is - zavarodott össze Hanna. Ezek szerint csak barát vagyok a számára.. Most, hogy viselkedjek vele?! Nem akarom, hogy rájöjjön, hogy nekem ő tetszik..

Ezután pár percig kínos csend lett. Hanna próbált nem Rudira nézni, nehogy elárulja magát.

-Elkell mondanom még valamit - törte meg a csendet Rudi - pár nap múlva Ausztriába  megyek dolgozni, és nem tudom mikor jövök haza. 

Hirtelen Hanna nem tudta, hogy szomorú legyen, mert elmegy vagy örüljön, hogy így legalább hamarabb el tudja majd felejteni. 

-Ez most komoly? - kérdezte döbbenten.

-Igen, kaptam egy nagyon jó munkahelyet az egyik barátom segítségével. Ezzel a lehetőséggel élnem kell, azt érzem; de ne aggódj attól még tartjuk a kapcsolatot.

-Te elmész azt mondva, hogy tartjuk a kapcsolatot...lesznek majd új barátaid és engem teljesen elfelejtesz.. - gördült le egy könnycsepp Hanna arcán.

-Ne butáskodj, ez nem így lesz. - Rudi átölelte Hannát, hogy megvigasztalja.

Hanna letörölte könnyét és úgy érezte, hogy ha már Rudi elmegy akkor tudnia kell az érzéseit. Vett egy nagy levegőt és elkezdte mondani:

-Tudod, te már a legelső pillanatban, amikor megpillantottalak Panni szülinapján már akkor megtetszettél és ahogy beszélgettünk egyre jobban megkedveltelek.

Rudi ekkor döbbenten nézett a lányra és a gondolataiba merült. Ezt nem is sejtettem. Csak azzal voltam elfoglalva, hogy milyen jó barátot találtam, akivel mindent megbeszélhettem. Akkor ezért tudtam vele megbeszélni annyi mindent. Mit mondhatnék neki, mikor mondtam, hogy barátként tekintek rá?!

-Hanna, nem tudom mit mondhatnék. Nagyon sajnálom, hogy nem azt tudtam mondani, amit hallani szerettél volna. Figyelj, ha én elutazom, akkor legalább el tudsz felejteni. Remélem találkozol majd egy olyan fiúval, aki igazán szeret.

-Nehéz lesz egy ilyen jófej, kedves srácot elfelejteni. Bocsi, de most mennem kell. -  Hanna menekülni szeretett volna, nem akart annyi ember előtt sírni - Kívánom, hogy a munkahely olyan legyen majd, amilyennek elképzelted, vigyázz magadra.

-Te is vigyázz magadra! Azért remélem néha még beszélhetünk.

-Persze. Na de nekem már tényleg mennem kell, megígértem Panninak, hogy találkozunk ma - magyarázkodott Hanna - Minden jót neked. Szia.

-A legjobbakat neked is. Szia..


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életem

     Azt hisszük, hogy ismerünk valakit csak, mert valamelyik közösségi oldalon az ismerősünk, de ez téves. Arra gondoltam, hogy szeretném megosztani mindenkivel a valóságot, mert ez nem titok és még szégyen se.      Az emberek akik nem ismernek mikor látnak első kérdésük, hogy "Fázol?", sokszor a válaszom csak egy "igen", hogy ne kelljen annyit magyarázkodnom. Jogos a kérdésük, mivel mindig remegek mintha fáznék, csupán akkor nem ha nyugodtan fekszek. Ezt egy ritka genetikai betegség váltja ki, amit 2011-ben diagnosztizáltak nálam. Tény, hogy kicsit nehéz ezzel élni, de hála a családomnak és a barátaimnak már eltudtam fogadni és így is kimondhatatlanul hálás vagyok Istennek az életemért!     Mikor negyedikes voltam, akkor hívta fel anyukám figyelmét a tanító nénim. Első alkalomkor a doktornő haza küldött egy kis vitaminnal, egy évvel később vissza mentünk, akkor már alaposabban kivizsgáltak és csak tippeltek, hogy mi lehet a baj, írtak gyógyszert (ami állítólag

Egy kis útmutató fiataloknak

Ne a külső alapján “ragasztgassunk egymásra különböző cetliket” véleményünkkel. Igazán helyesen csak Jézus keresztjén keresztül tudjuk értékelni magunkat.    Mind csillagok vagyunk, de a legszebben Krisztussal az életünkben ragyogunk! Mindenkinek adatott egy személy, aki a legjobbnak és a legszebbnek látja. Kedves fiúk , ha megláttok egy lányt akkor ne ítélkezzetek/fantáziáljatok róla. Dötsétek el, hogy megakarjátok-e ismerni, ha nem szeretnétek valakit jobban megismerni akkor se beszéljetek vele illetlenül. Figyeljetek oda, hogy kinek mit mondtok, vannak nagyon érzékeny lányok, akiknek lehet rosszul esnek a szavaitok. Viszont vannak olyan lányok, akik a kalandokra, izgalmakra vágynak és ezért jobban imponálnak nekik a “rossz fiúk”.  (a pontos választ nem tudom, mert hidegen hagynak a rossz fiúk, de aki megtudja ezt magyarázni az írja már le kommentbe légyszi :D)   Ne gondoljátok, hogy minden lány egy “rossz fiúval” szeretne kapcsolatot vagy bármit is. Vannak tisztességes

2019 nyara :)

Június A nyár az egyik unokatestvérem konfirmálásával indult, ahol bevetettem a gyenge fotós tudásom. A nap kellemesen sütött az nap, így tudtunk a természetben is készíteni pár képet. Összességében egy harmonikus napnak mondható.  Mindeközben vártuk, hogy világra jöjjön az unokaöcsém. Az egész család nagyon örült a kis manó születésekor. Mikor először képen megpillantottam, kicsordultak a könnyeim a boldogságtól.  Pár nappal a születése után még csodálatosabb volt élőben látni és karjaimban fogni. A hónap utolsó hete már a keresztelő szervezésével és a gyermekbiblia táborra való készülődéssel telt. Július Gyermekbiblia táborral indult a hónap, ami nagyon kimerítő, de egyben vidám is volt. Hétfőtől szombatig táboroztunk, mikor haza értem annyira fáradt voltam, hogy le is feküdtem. Maradjunk annyiban, hogy azt a hetet nehéz volt kipihenni. :))  Két hétig itthon voltam és foglalkoztam kicsit a keresztelő szervezésével.  23-án mentem az ifisekkel Debrecenbe, Csil