Ugrás a fő tartalomra

Család és barátok

    Az életben vannak dolgok, amiket nem mi választunk magunknak, így a családunkat sem. Isten egyik legszebb ajándéka. Ő a megfelelő családba helyezett minket, még ha nem is így érezzük. 
Személy szerint, nekem csodálatos szüleim és testvérem van. Most már egy fantasztikus sógornőm és egy nagyon aranyos unokaöcsém van, aki ráadásul a keresztfiam is. A testvéremék messze laknak tőlünk, ezért ritkán látjuk egymást / vagyunk együtt, de a távolság ellenére is szeretjük és segítjük egymást. A szüleimmel minden nap együtt vagyunk és nagyon jó a kapcsolatunk. 
Természetesen nálunk is vannak konfliktusok, mint minden családban, de ennek ellenére mindig egymás mellett állunk.
Kimondhatatlanul hálás vagyok Istennek a családomért, hogy mindig mellettem vannak.
        Ahogy a családunkat nem épp úgy tudjuk a barátainkat megválogatni. Nagyon fontos az, hogy hogyan választjuk meg a barátainkat. A legfontosabb szempont, hogy az a bizonyos barát ne lehúzzon minket, hanem támogasson, szeressen és velünk legyen. Sokszor elhangzik a következő mondat: “Jobb egy igaz barát, mint száz hamis”.
A Példabeszédek könyvében olvashatunk két igeverset a barátságról, amik teljesen igazak: “Minden időben szeret a barát, de testvérré a nyomorúságban válik.” (Péld.17,17), “Van ember, aki bajba juttatja embertársait, de van olyan barát, aki ragaszkodóbb a testvérnél.” (Péld. 18,24).
Nagyon hálás vagyok az Úrnak, hogy megajándékozott olyan barátokkal, akik megértenek, akikben bízhatok és ugyanazt valljuk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életem

     Azt hisszük, hogy ismerünk valakit csak, mert valamelyik közösségi oldalon az ismerősünk, de ez téves. Arra gondoltam, hogy szeretném megosztani mindenkivel a valóságot, mert ez nem titok és még szégyen se.      Az emberek akik nem ismernek mikor látnak első kérdésük, hogy "Fázol?", sokszor a válaszom csak egy "igen", hogy ne kelljen annyit magyarázkodnom. Jogos a kérdésük, mivel mindig remegek mintha fáznék, csupán akkor nem ha nyugodtan fekszek. Ezt egy ritka genetikai betegség váltja ki, amit 2011-ben diagnosztizáltak nálam. Tény, hogy kicsit nehéz ezzel élni, de hála a családomnak és a barátaimnak már eltudtam fogadni és így is kimondhatatlanul hálás vagyok Istennek az életemért!     Mikor negyedikes voltam, akkor hívta fel anyukám figyelmét a tanító nénim. Első alkalomkor a doktornő haza küldött egy kis vitaminnal, egy évvel később vissza mentünk, akkor már alaposabban kivizsgáltak és csak tippeltek, hogy mi lehet a baj, írtak gyógyszert (ami állítólag

Egy kis útmutató fiataloknak

Ne a külső alapján “ragasztgassunk egymásra különböző cetliket” véleményünkkel. Igazán helyesen csak Jézus keresztjén keresztül tudjuk értékelni magunkat.    Mind csillagok vagyunk, de a legszebben Krisztussal az életünkben ragyogunk! Mindenkinek adatott egy személy, aki a legjobbnak és a legszebbnek látja. Kedves fiúk , ha megláttok egy lányt akkor ne ítélkezzetek/fantáziáljatok róla. Dötsétek el, hogy megakarjátok-e ismerni, ha nem szeretnétek valakit jobban megismerni akkor se beszéljetek vele illetlenül. Figyeljetek oda, hogy kinek mit mondtok, vannak nagyon érzékeny lányok, akiknek lehet rosszul esnek a szavaitok. Viszont vannak olyan lányok, akik a kalandokra, izgalmakra vágynak és ezért jobban imponálnak nekik a “rossz fiúk”.  (a pontos választ nem tudom, mert hidegen hagynak a rossz fiúk, de aki megtudja ezt magyarázni az írja már le kommentbe légyszi :D)   Ne gondoljátok, hogy minden lány egy “rossz fiúval” szeretne kapcsolatot vagy bármit is. Vannak tisztességes

2019 nyara :)

Június A nyár az egyik unokatestvérem konfirmálásával indult, ahol bevetettem a gyenge fotós tudásom. A nap kellemesen sütött az nap, így tudtunk a természetben is készíteni pár képet. Összességében egy harmonikus napnak mondható.  Mindeközben vártuk, hogy világra jöjjön az unokaöcsém. Az egész család nagyon örült a kis manó születésekor. Mikor először képen megpillantottam, kicsordultak a könnyeim a boldogságtól.  Pár nappal a születése után még csodálatosabb volt élőben látni és karjaimban fogni. A hónap utolsó hete már a keresztelő szervezésével és a gyermekbiblia táborra való készülődéssel telt. Július Gyermekbiblia táborral indult a hónap, ami nagyon kimerítő, de egyben vidám is volt. Hétfőtől szombatig táboroztunk, mikor haza értem annyira fáradt voltam, hogy le is feküdtem. Maradjunk annyiban, hogy azt a hetet nehéz volt kipihenni. :))  Két hétig itthon voltam és foglalkoztam kicsit a keresztelő szervezésével.  23-án mentem az ifisekkel Debrecenbe, Csil